Постинг
14.05.2007 15:34 -
Защо ни мързи да мислим?!
Автор: unfineshed
Категория: Бизнес
Прочетен: 1264 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 15.05.2007 22:35
Прочетен: 1264 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 15.05.2007 22:35
Повод за този пост е зачестилото използване на детски гласчета в рекламите ширещи се из ефира.
Без да ви преразказвам рекламите или да обсъждам продуктите, искам да споделя с всички нещата, който ми направиха впечатление.
Да кажем, че успех, при това истински, предизвика една реклама. След нея започнаха да струят реклами с детски гласчета, гласчета изричащи не рядко - абсурдни за детско съзнание и речник думи. И така за пореден път в типичен за нас българите стил, направихме баничарница до баничарницата защото видите ли на първата и вървяло?! За пореден път много хора доказаха, че освен да взимат много пари много ги мързи да работят и мислят. Това е и причината те, да се захванат, като удавник за сламка за чуждата идея, надявайки се, тя да им помогне да се измъкнат от тинята на собствената им некомпетентност и липса на въображение! Нека споменем, че това не е единственият пример. Примери за кражби на реклама много - с лопата да ги ринеш! Отделно от това, че и първите в България, далеч не са първи в света (с други думи крадени идеи но от чужд пазар), но те поне са първи в родния пазар.
Тъжно ми е да констатирам подобни факти, защото те са индикация на застоя, в който се намираме, на неспособността ни да използваме потенциала си, на всичко, което нямаме а ни се иска да имаме. Тук и закони няма да помогнат. Тук става дума за упоритост, трудолюбие и креативност - неща, който са на изчезване в нашето българско общество!
Без да ви преразказвам рекламите или да обсъждам продуктите, искам да споделя с всички нещата, който ми направиха впечатление.
Да кажем, че успех, при това истински, предизвика една реклама. След нея започнаха да струят реклами с детски гласчета, гласчета изричащи не рядко - абсурдни за детско съзнание и речник думи. И така за пореден път в типичен за нас българите стил, направихме баничарница до баничарницата защото видите ли на първата и вървяло?! За пореден път много хора доказаха, че освен да взимат много пари много ги мързи да работят и мислят. Това е и причината те, да се захванат, като удавник за сламка за чуждата идея, надявайки се, тя да им помогне да се измъкнат от тинята на собствената им некомпетентност и липса на въображение! Нека споменем, че това не е единственият пример. Примери за кражби на реклама много - с лопата да ги ринеш! Отделно от това, че и първите в България, далеч не са първи в света (с други думи крадени идеи но от чужд пазар), но те поне са първи в родния пазар.
Тъжно ми е да констатирам подобни факти, защото те са индикация на застоя, в който се намираме, на неспособността ни да използваме потенциала си, на всичко, което нямаме а ни се иска да имаме. Тук и закони няма да помогнат. Тук става дума за упоритост, трудолюбие и креативност - неща, който са на изчезване в нашето българско общество!
Feelings vs.Thoughts ... или какво да ми...
Политиците ли мислят за нас или ние мисл...
Политиците ли мислят за нас или ние мисл...
Политиците ли мислят за нас или ние мисл...
Политиците ли мислят за нас или ние мисл...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене