Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2007 10:57 - Кратък и несъдържателен размисъл
Автор: unfineshed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2157 Коментари: 3 Гласове:
0



    Вървя си днес по улицата и какво да видя? Един титан на мисълта засича на централно кръстовище едно Порше Кайен (по дяволите не знам как се пише това на Български).
    Сами можете да си представите последвалата драма. Можете ама не можете. Всъщност не стана нищо особено. Поршето просто наду клаксона до неузнаваемост и настъпи газта. Същото направи и титана на мисълта. Не знам как успяха да избегнат удар, но скъпия ръмжащ автомобил профуча покрай мен завявайки ми перчема.
    Хм - казах си голяма работа, чудо голямо и пресякох на вече зеления светофар. Момент след това чух някаква глъч. Обърнах се. Банда малчугани на вече червен светофар, пресякоха тичайки, с разбира се по-тежките от самите тях чанти. Гонеха трамвай. Профучавайки покрай, мен пресичайки за втори път улицата там където не трябва, си и крещяха свойски. Не им се случваше за първи път.
    Тук на това място ме връхлетя размисъла, както разбирате от заглавието кратък и не съдържателен.  Разбрах, че са ми се изпотили ръцете от напрежение. Върнах лентата и видях как едно Ренце спира за да даде път на палавите малчугани. Изпотиха ми се ръцете още повече. Ами ако малчуганите бяха минали една минута по рано. Да ама не минаха.
    Странно, но не пиша добре по хубави поводи.  По ми се отдава, когато се стресна.
    Предпочитам да няма какво да ви разказвам или да започна пиша добре и когато пеят птички и пърхат пчелички.



Тагове:   несъдържателен,


Гласувай:
0



1. miacarra - хм там е работата
20.04.2007 14:02
там е работата... хубавите неща просто се случват и не ни замислят. Кофти ситуациите обаче те хващат за гърлото и съответно провокират да пишеш и накрая се получава едно изкривено огледало. Пишем негативно без да сме такива ...
поне да имаше ефект...
но това не ни пречи да продължаваме с надеждата един ден да няма за какво да пишем -
ха, това последното сега ми звучи като филм от най фантастичните.

цитирай
2. unfineshed - за съжаление факт
20.04.2007 14:41
Май ще си остане само фантастика.
цитирай
3. zari - Тези с поршетата у нас
10.06.2007 05:02
са наистина "титани"..как пък една нормална физиономия не видях зад волана, или може би съм изключение?
цитирай
Търсене

Архив