Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2007 15:13 - С малко закъснение!
Автор: unfineshed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1039 Коментари: 0 Гласове:
0



    Отмина поредният сезон на "истерични млади хора висящи от коли" - абитуриенти!
    Има много неща, които будят  тревога в мен по време на тези  балове. Разбира се, тази тревога е до голяма степен предопределена, от моето собствено изкарване на същия този филм. Аз бях ако мога така да се самоопределя от тихите луди. Разбира се с пълна сила се метнах, в приключението, притеснен дали ще бъда най-готиния и дали ще си изкарам най-добре от всички. Толкова притеснения изживях и толкова старание положих, за да бъде всичко страхотно, че забравих да се забавлявам и всъщност да си изкарвам страхотно! Няма да ви отегчавам с лични незначителни мини истории, които допринесоха за подобен крах на моята "абитуриентска вечер", това което си спомням сега е идиотските коли за два часа, необикновено скъпите таксита и истеричното желание да сме най-готини.
    Днес гледайки, моите заместници, онези, които бяха предучилищна възраст когато аз бях абитуриент, се  питам, защо е създадена около тези балове тази голяма истерия? Не могат ли хората просто да се позабавляват. Кому са нужни тези истерични преброявания? Какво ти помага пристигането на бал с необикновено или излишно скъпо превозно средство, ползвано не повече от час (какво ли не видяхме - каруци, багер, камион, лимузина и т.н. )?
    И какво остава от бала?
    Махмурлук, подути крака  и загърбени приятели!
    Много се чудех преди или след поредната серия, на този филм на ужасите, да напиша моите възгледи относно него?! Избрах "след", тъй-като  реших, че мога да повлия по негативен начин на нечие изкарване!
    П.П. разбира се не успяхме да сме най-готини и искрено се съмнявам че си изкарахме най-добре!


Тагове:   малко,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив