Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2007 17:21 - Пароли, пароли пароли ...
Автор: unfineshed Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5855 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 11.12.2007 10:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Писна ми от пароли! Парола за blog.bg, парола за email-а, парола за форума, парола за моя лаптоп, код за кредитната карта, код за дебитната карта... И където и да се опиташ да опростиш нещата получаваш ужасни заплахи относно последствията, които ще ти донесе въвеждането на „222” за парола. Някой от тези заплахи придобиват откровено апокалиптични краски.

Мисля, че паролите са запълнили по-голямата част от оперативната ми памет. До такава степен, че без да въведа кода в жена си не мога да я убедя да си легне с мен... аааа не това беше паролата за профила на компютъра ми с който гледам ...

Без паролите си съм за никъде. Не мога да ида на пазар, не мога да ходя на работа, не мога даже да си влезна у нас... Зад всяка врата, зад всяка клавиатура те дебне зловеща  комбинация от шест или повече символа.   

А не, не е готино и еднаква парола на всякъде. Научи ли я някой ще знае всичко за мен до най малката подробност.  Ако  ще ми превземат личното пространство то поне да е трудно.

Особено забавно е когато сисадмина мине покрай мен и с харктерното за него спокойствие и жестокост ми съобщи, че ми е променил паролата за достъп до email-а.  Не с друго а с някаква отвратителна абсолютно неестествена комбинация от символи, набирането на която е невъзможно без ползването на специална клавиатура с нов символ от китайската азбука. И ако не дай си боже спре нета или без да искам си затворя „браузера” следва поредното мъчително въвеждане на йероглифи.

С други думи нещата излизат извън моя контрол. В най-скоро време ще мога само да въвеждам пароли и да си разхождам кучето, за друго няма да имам капацитет то и без туй без паролките си съм за никъде.     




Гласувай:
0



1. gamina - ;)
19.10.2007 17:31
Сложи парола и на кучето - за всеки случай :)

И аз съм така с паролите. Сега се чудя за една безобразна комбинация от намсиколкоси безумни символа дали я имам записана в нас, шото тук не я намирам, а мозилата си я помни :(
цитирай
2. unfineshed - @gamina
19.10.2007 17:32
Кучето си има парола :) "Седни" - иначе не се разхождаме :)
цитирай
3. viovioi - звучи ми един френски шансон от 80-те
19.10.2007 17:38
Пароле,пароле,паролееее.....И това цяла песен:))
цитирай
4. unfineshed - @Viovio
19.10.2007 17:39
Благодаря че го усети! Точно така исках да звучи :)
цитирай
5. viovioi - хайде някой да го намери...бързо,бързо!!!!!
19.10.2007 17:45
И да го линкне в блога си, и да ми прати ЛС да го чуя да се изкефя и да си ходя, че ми свърши работното време:))) Хайде бързо,бързо!!
цитирай
6. alison - А в действителност...
19.10.2007 18:36
...на доста места вече сякаш нямат никакъв смисъл тия ПАРОЛИ.
Който иска,който е КРАДЕЦ-той ще влезе с "взлом",където си ще !
...
Или ,по-просто казано:
ИМАШ ПАРОЛИ ,НО НЯМАШ СИГУРНОСТ.
!?
цитирай
7. unfineshed - @alison
19.10.2007 19:09
Права си!
цитирай
8. alison - понякога искам да си общувам с някой тук -в нета...отивам някъде ,там ,докато чета -добре ,но щом река да отворя уста --и ,хайде -дайсега да си направим поща!
19.10.2007 20:00
Да,ама вече ми писна да измислям всякакви сложни каламбури ,за да се доближава максимално новото ми "нейм" до това ,което упорито съм си наумила!
Направо е игра на нерви!
Почти винаги губя....
Интерес.
И ,дето ,казваш...откъде ги съчинява ...тия шумерски знаци ,бога ми ,та ми предлага такива шедьоври!?- само и само да не е на моето!
Че и ме съветва :
...паролата е недостатъчно сигурна ;
...паролата е с със среден коефициент на сигурност;
...паролата е с мнооооо -о нисък ,направо никЪв коефициент!!!!
цитирай
9. unfineshed - :D
19.10.2007 21:02
:D
цитирай
10. unfineshed - :D
19.10.2007 21:58
:D
цитирай
11. gantree - :))
20.10.2007 19:12
:))
цитирай
12. melsun - :))
23.10.2007 18:29
Така е!Всички сме в Матрицата!Влезнеш ли няма измъкване!:))
цитирай
13. анонимен - iva
28.12.2008 21:18
vqrno e
цитирай
14. alison - пак по тоя повод
14.01.2009 18:19
Вчера съседката ме помоли да й покажа как си проверявам "електрическата" сметка.Лесно, казах!
Ха, ха ,ха!
Въпросното дружество-ЕВН-беше така любезно да ни предостави със своя сайт супер богата информация за всичко нужно и ненужно и накрая ..."проверка на сметки"....
Мда,много е улеснена процедурата-искат ти имейл,на който да ти пратят нещо още по-суперважно ,щото е супер-секретно да си разбереш сметката...
Трябваше да й направя на жената пощичка ,та да си получи заветното имейлче от ЕВН...
....................................
След един час борба с неистовите приумици на електронния редактор, успях да й създам един приятен кът в "матрицата"...с едно що-годе приятно ник-неймче, почти по неин вкус...дори лесно за запомняне,ха ,ха, без нелогично подредени букви и цифри...
И ,какво от това!?
Тя най-после получи разрешение да си види сметката.
Видя я.Беше старата фактура от месец ноември.Нищо.Утре-вдругиден ще си види и новата фактура.
.......................................
Чудя се защо са тези мерки за сигурност, при положение ,че тя дори не е титуляр на тая сметка !
Искам да кажа ,че мога да проверя абсолютно всички сметки на , на познатите ми адреси ...Защо,не знам ,например- от скука!
ЩОТО,НАЛИ СЕ СЕЩАТЕ ,ИМАМ СИ ИМЕЙЛ,УРА.
цитирай
Търсене

Архив