Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2007 12:47 - Колко жени се отзоваха на вопъла ми за неангажиращ секс?
Автор: unfineshed Категория: Тя и той   
Прочетен: 21852 Коментари: 36 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Оказва се, че в Австралия 27% от жените били склонни на орален секс още при първа среща. Аз разбира се като средно статистически представител на мъжкия пол се чудя къде са се дянали тез жени та не съм ги срещал. И изобщо се оказва, че секса се е превърнал в "лесно" достъпна "стока".

От друга страна попаднах на статията на gabi  Неангажиращ и необвързАН секс и за това реших сам да проверя какво е положението на българския "пазар". За целта използвах местен сайт за запознанства. Там зададох убийствения въпрос за "Искате ли да правим неангажиращият секс?" - разбира се в малко по друга форма.

Очакванията ми бяха, че не повече от 10% от жените, на които пиша, ще ми отговорят. Още преди да видя резултатите допусках, че макар и отрицателен - отговор на подобна покана ще е желание ако не за друго, то поне за флирт. Разбира се това не важи за всички отговорили, особено за такива доближаваши се до отговора на gabi.

Ето ги и самите резултати:

- Жени отговорили в стил gabi (ясно и категорично с остър тон - не) - 7%
- Жени отговорили с не* - 30%
- Жени не отговорили на съобщението ми 63%
- Жени съгласили се да правят неангажиращ  секс с мен - 0%

* Отговора тук е не, но има и допълнение например: 
   - Защо му е на човек с подобна външност прибягва до търсене на неангажиращ секс онлайн?
   - Нали това е шега :)
    и др.

За мен процента отговорили ми жени, си е висок 37%. От тях с "меко" не 30%. Сигурен съм, че една не малка част от дамите сега ще попитат:  "Какво е "меко" не?". Е "меко" не е нещо, което само мъжете могат да разберат щото сме от Марс!  А ако не можете да го разберете, мили представители на женския пол, то тогава го приемете. Ние тук на Марс не всяко не разбираме като не!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Не се чуди
14.11.2007 13:21
90% от жените в сайтовете за запознанства са за губене на време. Или пък да мечтаят виртуално. Нямаш си представа с колко дами съм комуникирал в такива сайтове и какви фантазии и желания от тяхна страна съм чувал. Но при тези с които се срещнах на живо реалността се оказа съвсем друга-"ще и се, ама не смея"...Та такива ми ти работи!!!
цитирай
2. анонимен - ;)
14.11.2007 13:27
отговорът ми е ДА ДА ДА ДА ОХ ДААААА
цитирай
3. maymi - Имам познати жени,
14.11.2007 13:33
които от години подържат неангажиращи връзки.
Познати мъже пък са ми споделяли за леснотата да забършат неангажиращ секс от сайт за запознанства.
п.п. Само аз продължавам да си твърдя, че неангажираща връзка или секс няма....но това си е моя странност :)))
цитирай
4. gothic - Права си. . . . това с "неанг...
14.11.2007 13:37
Права си....това с "неангажиращата връзка" е яко изсмукано от пръстите...
цитирай
5. unfineshed - Съобщението и уговорката са както ...
14.11.2007 13:57
Съобщението и уговорката са както казват хамериканците "първа база", от тук на сетне всичко зависи от личния чар на практикуващия.
Мен лично след първа база не ме бива"ше" много :), но имам познати които са корифеи :)
цитирай
6. val92 - Щом съществуват подобни сайтове, ...
14.11.2007 14:27
Щом съществуват подобни сайтове, значи има нужда от тях. Друг е въпросът защо ги наричат 'сайтове за запознанства', след като основното, което се търси там, е секс. А всички знаем наложилата се истина, че сексът не е повод за запознанство:)
Коментарът ми бяга от темата на постинга, но мисля, че статистика, даваща отговор на въпроса в заглавието, трудно се прави...по разбираеми причини:))
цитирай
7. unfineshed - @val92
14.11.2007 14:33
"статистика, даваща отговор на въпроса в заглавието, трудно се прави...по разбираеми причини:))" -
Зависи кой какво търси като отговор за статистиката :))
цитирай
8. maymi - val92
14.11.2007 14:37
Дали "....сексът не е повод за запознанство"?!? Повод си е, ами как :))
Друг е въпроса, че запознанството не е задължителен повод за секс :))))))))))
цитирай
9. stone - не съм го чел проучването
14.11.2007 15:26
ама предполагам, че тези 27% нямат нищо против секс с мъж, когото са видели и харесали.
само по сайтове нито могат да те видят, нито могат да те харесат, така че такива сравнения не могат да се правят.
може би сред тези, които се навият да се срещнат с теб, 27% от тях вече биха правили секс.

иначе ако твоят експеримент работеше, то много лесно щеше да бъде, пускаш имейли на 4 жени, една (статистически) трябва да ти върже, и готово.
цитирай
10. unfineshed - @stone
14.11.2007 15:41
далеч съм от идеята да правя сравнение между двете проучвания

Моят експеримент за мен говори, че около една трета от жените в сайтовете за запознанства са готови да си говорят с човек, който ги пита за неангажиращ секс! Това е само начало ... вече от разговорливите, колко и как са готови, и на какво са готови, след първа среща са го казали хората за Австралия.
цитирай
11. анонимен - Bassi
14.11.2007 16:17
Басси секса. Важна е обстановката. 73%, ако са на 10 милионна яхта
цитирай
12. stone - @10
14.11.2007 16:25
абе знаеш ли... може да са били мъже тези, които са ти отговорили. или дебелани. грозници. килинадзери... кой знае. съмнява ме, че нормална жена ще си говори с някой, който отвори темата по този начин.
цитирай
13. unfineshed - @stone
14.11.2007 16:37
Киликандзери можело е да има - да :) ненормални да :) каквито си поискаш жени - да :) и аз може да съм жена в тоя ред на мисли :)
Но мъж ... Мъж или нямаше да ми отговoри въобще демек влиза сред онея 63%, или щеше да ми отговори стил "#2. анонимен - ;)" :))), или щеше да ме покани на среща и да гледа сеир.
Те, опс ние сме от Марс и знаем
цитирай
14. dara33 - пробвай и се представи за мадама
14.11.2007 18:25
търсеща неангажиращ секс - ще ти се пръсне кутията от съобщения
просто майче мъжете по-ясно и открито заявяват свойте желания
при жените е по-труден този процес особено когато е свързано със секс

иначе флирт "ами защо не?"

правен е такъв опит/засекс имам предвид\ от моя приятелка и мъжете пишат та ще се скъсат независимо от семейното им положение и независимо че отсреща може и Годзила да им стои въпроса е че е нещо чуждо
в това е въпроса

а една жена за да прибегне да секс говоря само до секс в неговата най-чиста форма значи е претърпяла доста голямо разочарование от своя другар или мъж или гадже наречи го както искаш и явно е решила да се ваксинира откъм чувства
но
истината е че ваксина против влюбване няма

също така мъжът прави секс защото е сексуално животно
жената прави секс защото е чувстващо животно

а всички и мъже и жени сме животни които се смеем

Аристотел
с извинение ако бъркам философа
цитирай
15. unfineshed - dara33 коментара ти е страхотен! ...
14.11.2007 21:41
dara33 коментара ти е страхотен! Много точно биеш към част от темите които ме вълнуват.
С по-голямата част от казаното съм съгласен!
Това обаче, което не ми харесва (макар и да е истина) е:
...при жените е по-труден този процес особено когато е свързано със секс

иначе флирт "ами защо не?"...

ето тази част :). Мисля че тя е характерна само за нашите географски ширини и дължини. В държави като Германия, Холандия, Швеция, Великобритания, САЩ и др. жените отдавна не се срамуват да признаят, че им се прави секс и откровено да си го искат в чат, в бар, от приятел, от съсед...! Това е много полезно и за двата пола.

Не говоря за разврат! Нормално е на човек да му се прави секс още по-нормално е когато му се прави да си иска!
цитирай
16. анонимен - IZMAMAAA
14.11.2007 22:33
vsi4ki sitove za zapoznanstva sex ili kakto iskate gi nari4aite sa pulen ta6ak...

pulno s nqkvi teenageri s jenski profili koito sa na lisbiiki s edinstvenata cel da se doberat do goli snimki na nqkoq istinska lisbiika, i nqkvi "dami" koito iskat da se dokazvat kolko sa veliki, i estestveno zabludenite su6testva ot mujki pol koito si mislqt 4e usiliqta im 6te budat vuznagradeni po nqkakuv na4in.... :D
цитирай
17. анонимен - TheBoy :)
15.11.2007 01:25
mom4eta....tyk spored men stawa re4 za jeni,w pulnoto ponqtie na dymata...site-owete za zapoznastwa sa pulni s 15-20 godi6ni dewoiki,koito iskat ama ne im stiska...wse pak pred monitora wseki e takuw,kakuwto iska da bude ;)
цитирай
18. stone - @15
15.11.2007 08:51
не е съвсем така, сега за холандия не знам, но САЩ, Германия, Великобритания съм бил и знам, същото си е с жените. Никога няма една нормална жена да тръгне в бар, чат или където и да е да си иска направо секс.
Защо мислиш, че културата, която се е създала в един съвсем кратък миг, погледнато в биологичен смисъл, може да промени животинската ни природа, създавана хиляди и милиони години? Просто жените така са устроени. Виж животните, винаги женските се усукват, чакат и избират един мъжкар, пък мъжките винаги са готови да се сбият и да се репчат пред женските и веднага изкарват оная работа ако надушат женска. И хората сме така.
цитирай
19. cindy - Тук голям купон се бил завихрил :)
15.11.2007 10:17
анонимен 2 - да се надяваме, че е жена, много ме разсмя
на дара33 коментарът е супер!

Моето допълнение към темата е нещо като виц, каза ми го една колежка:
"Мъжете търсят секс, жените - любов, а в крайна сметка правят едно и също."
:)
цитирай
20. unfineshed - хип хоп
15.11.2007 10:36
@stone
И аз съм бил във въпросните държави и съм останал с друго впечатление. Особено при съпоставка с България.
А животните - женските викат мъжките като му дойде времето. А не като при хората мъжките гонят женските през цялото време!
цитирай
21. demoniceye - Моят отговор
15.11.2007 10:50
На такива директни предложения е:" Иди се гръмни"
Може желанието на мъжете да е и да си остане за неангажиращ секс, но номерът е да оставиш у жените обратното впечатление. Поне 50% от жените предпочитат това, макар да си знаят, че си е чиста проба лъжа.
цитирай
22. анонимен - *
15.11.2007 11:58
cindy жена съм и то каквааа ;))и само да допълна тъпото лафче на мъжете че жените когато казват НЕ всъщност било ДА е аз казах ДА в превод ТВЪРДО НЕ ама НИКОГА не и по този начин.Ако така си иска и в живота май доживотно ще е на сухо
цитирай
23. tickle - @22
15.11.2007 13:22
Това че ти се чувстваш така не е определящо за останалите индивиди от твоя, пол.
цитирай
24. dina84 - mnenie po vaprosa
15.11.2007 20:08
znaete li spored men pove4eto jeni sa sklonni na takova priklio4enie (ne 4e sam ZA ) no e fakt.mnogo e razli4no dori nemoje6 da govori6 za statistika ,za6toto ne6tata sa savsem drugi,ako pomislite dori ot ne6tata za zaobikalia6toto ni ejednevie i 6te vidite 4e e taka ,a predpolagam znaete kakvi sa pove4eto xora v na6i vremena.
цитирай
25. enjoy6 - леле мале,
15.11.2007 22:36
колко хора са прочели поста ти, явно темата много вълнува!
аз също си мисля, че такова животно неангажиращ секс не съществува!
цитирай
26. unfineshed - О съществува, съществува :) П...
15.11.2007 22:38
О съществува, съществува :)
Просто има хора, които го практикуват и такива които не :)
цитирай
27. анонимен - Sex da ima i tova e!
15.11.2007 22:59
Koito 6te da se angajira! :)
цитирай
28. rinsewind - За секса...а може би за любовта...или за нейното отсъствие...
27.11.2007 07:51
Имаше един стар виц.
Жените искат от един мъж да им изпълни всички желания,а мъжете искат от много жени да им изпълнят само едно/сетете се кое/.
Този виц е и отговора на статистиките от сайтовете за запознанства.
Според мен този изтъркан виц е поразително тънък и задълбочен синтезиран анализ на масовата сексуална нагласа.
Две различни форми на енергиен вампиризъм - едната цели/съзнателно или не/ да "осмуче" обекта до последното кокалче,а другата да си "смуква" по малко оттук оттам,като не позволява да бъде впримчена като жертва на първата.
И все същата игра на разочарования и търсене на поредния "истински" или поредната "истинска"...

...Това е съвременната приказка за любовта...или за нейното отсъствие...
цитирай
29. unfineshed - @rinsewind
28.11.2007 15:55
Кратко точно и ясно.
цитирай
30. анонимен - liani
20.02.2008 00:44
da, oba4e tuk sa si tezi geografski shirini i pologenieto e takova.primer:Momi4e se syglasqva za sex i na sledva6iq den myglenceto se kefi Da znae6 s kakva kurva se iz4ukah.;Za kakva svoboda stava vypros,nali vednaga 6e izkarate tazi macka nenormalna i lesna.Kak obi4am tazi duma samo:)
цитирай
31. klodia - хи, хи ... Жени отговорили с не* - 30%
09.03.2008 21:31
По въпроса за " Жени отговорили с не* - 30%", ще ти кажа, слънце... и аз влизам от време на време в сайтовете за запознанства и отговарям по този начин, но това не означава, че се вързвам ...хихи... оставям го да си мисли, че всичко е въпрос на време да се срещне с мен...което направо си е точка за мен... защото продължава да настоява ...а пък аз вобще нямам намерение да излизам с него... а се забавлявам, както паяка с мухата.... Така, че не се заблуждавай, скъпи... някои жени го правят за удоволствие ... а Мъжете мислят, че са УСПЕЛИ !!!
цитирай
32. анонимен - hyiiiiiiiii
09.05.2008 00:18
eba ti eba4a ha ha ha
цитирай
33. анонимен - Gu4ev
18.06.2008 20:21
..............................................................................................................................................................................................................................................?
цитирай
34. анонимен - obi4
26.03.2009 12:26
kak si
цитирай
35. анонимен - lezbiika
11.10.2009 15:50
zdr!!! ako ima gotini lezbiiki,neka mi pi6at!
цитирай
36. анонимен - iskam sex
03.03.2010 00:42
iskam sex
цитирай
Търсене

Архив