Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2007 16:14 - Криворазбрания Мол
Автор: unfineshed Категория: Забавление   
Прочетен: 2770 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 01.11.2007 17:28


Ехх като чух за първия мол, който ще се строи в СФ пророних сълза. Не съм сигурен от умиление или от прекомерното количество евтин алкохол, който бях погълнал заедно с една гълчаща дружина  в оная вечер?!?

Бъдещия мол ми бе по-известен като дуката дето оградиха на Опълченска (или бог знае как се казва оная улица). А ето, че се оказа че дупката ще се превърне в красив и изящен лебед – мол.

Моловете за мен, такива каквито ги опознах в US са места където можеш да намериш невероятни неща – тенис ракета „HEAD - $25 – “buy one get one free” купуваш една дават ти две, кецове VANS – с необосновано намаление $40, пуловери GAP - $75, който само след няколко седмици струваше $15 и до ден днешен виси гордо в гардероба ми!

О да! Безумно евтина храна, ако си гладен, но имаш малко пари в мола ти иди. Това правило спазвахме с удивителна прецизност.

Моловете освен всичко останало са и приятелски настроени към начинаещите шофьори, никога нямахме проблеми с паркирането пред/под/над мола!

Е тези спомени заживяха с трепетно очакване в мен, за да могат да се трансформират в реалност!

Явно има нещо обаче, което обърква нещата на балканския полуостров. Тук всичко се обръща надолу с главата. Всичко е странно и различно футбола не е игра а война, по избори не гласуват местните а идват хора от други страни да гласуват, има вождове няма индианци... Та и с моловете стана така. Всичките ми въжделения потънаха, отпрашиха яко дим!

Моловете се превърнаха в място където недоказани красавици показват новите си чепички, доказани младежи бродят гордо маркирайки територии (сещате се как се маркират територии), няма нищо в нормална промоция, храната е скъпа и винаги почти винаги няма места за паркиране!

Толкоз ли ни е оскъден живота откъм забавления, че моловете се превърнаха в едно от тях?!?

 Въпроса разбира се е риторичен :)



Тагове:   мол,


Гласувай:
0



1. анонимен - не съм бил в мола в софия, но тук в т...
02.11.2007 03:27
не съм бил в мола в софия, но тук в търново не се оплаквам нито от цените, нито от паркинга. не знам що на някой, който не е от тук, като му кажеш, че нещо може да го намери там, той веднага излиза с "да, бе, на тая скъпотия", като цените са си съвсем нормални, имайки предвид, че града не е евтин като цяло. та така, де :)
цитирай
2. unfineshed - @FIL
05.11.2007 15:38
Пак ще пророня сълза (тоя път не съм ползвал алкохол), а дано.
цитирай
3. cindy - В Мола на Опълченска,
08.11.2007 17:04
където минавам по веднъж всеки ден, защото ми е на път, ми е интересна единствено книжарницата, от време на време пазарувам от Пикадили, но не си заслужава оттам да влача неща, като имам по-близо дуг магазин и другото - плащам си GSM-а.
Другите магазини са пълни с парцалки предимно, скъпи обувки и чанти и разна бижутерия. А и Техномаркета - но там е доста наджъчкан и не ми е приятно да влизам там.
Не знам какъв оборот правят тези магазини, по-скоро си мисля, че за фирмите е престижно да имат там магазин. Нещо като музей - като ЦУМ, Сити Центъра - където продавачките се разсъхват от скука по цял ден и като влезеш ти се нахвърлят моментално, та ти иде да си излезеш.

Ще му мине модата и на мола - всяко чудо за три дни :)))
цитирай
Търсене

Архив